Ogłoszenie




Osoby wklejające zdjęcia do Galerii proszę zajrzeć tu
http://www.landsil.pun.pl/viewtopic.php?id=181

#1 2010-12-17 18:39:43

 Landsil

Administrator

11862825
Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 477
Punktów :   

[Warhammer] Runy i przedmioty runiczne

Runa eksplozji -  Inżynieryjna
ksero runy ognia ale zamiast trwać przez 1 min(6 rund) z siłą 1 to płonie przez jedną rundą z siłą 6,lub wybucha przy trafieniu rozrywając przedmiot na którym była wykuta jeśli uderzył on z dużą siłą co zadaje celowi dodatkowe 2pkt obrażeń jeśli nie był on opancerzony lub pancerz został przebity. (tylko tymczasowa)

Runa Wiązania -  Inżynieryjna
Przedmiot: Mechanizm/ekwipunek
Wymagany Poziom mocy: tyle ile najwyższy wśród składowych run.
Nasycenie: tyle ile run wiąże +1
Efekt (trwały): W konkretny ustalony podczas kucia sposób wiąże kilka run (w tym na różnych częściach maszynerii) aby współdziałały razem w ustalony sposób. Aktywowana po udanym teście SW przez kowala run lub poprzez konkretną zmianę w mechanizmie. 
Efekt (tymczasowy): To samo ale działa tylko raz.

Runa Niezawodności -  Inżynieryjna
Przedmiot: Mechaniczny
Wymagany poziom mocy: 25
Nasycenie: 5
Efekt (trwały): tylko trwały efekt. Runa sprawia że mechanizm na którym została wykuta działa na swojej maksymalnej wydajności i sprawności co blokuje szansę na zacięcie mechanizmu na 99

Runa Celności
ksero Mistrzowskiej runy Rzutu ale tylko z +30 do strzelania z broni na lufie której jest.




Granat Runiczny
4 kamienie/kawałki stali
4 testy z -20 na ukształtowanie w sumie 4h w warsztacie, 4h każdy bez warsztatu. potem dodanie run
na 3 kawałkach runa eksplozji.
na 4-tym runa wiązania
złożyć w całość i po odbezpieczeniu rzucać we wroga.



Bolter Runiczny.

Test rusznikarstwa i kowalstwa dla wykonania lufy, oba z -30
test kowalstwa i inżynierii dla zamka i magazynka,  oba z -30
wszystkie muszą być zdane.
praca tylko w profesjonalnym warsztacie 10 dni każda cześć. przerobienie porządnej kuźni w przypadku braku krasnoludzkiego warsztatu i wykonanie narzędzi to 1mieś
w przypadku wykonywania Boltera z z gromnilu czas wykonania (oraz przygotowania) rośnie razy 3, przygotowanie krasnoludzkiego warsztatu to 1 mieś.

Bolter wykonany z gromnilu ma +10 do US, +1 do obrażeń, obc -50 i może strzelać każdą amunicją bez ograniczeń.
Do całości wymagane albo 2kg sztaba oczyszczonego gromnilu albo broń rozmiaru dużego albo 2 duże elementy zbroi

Runy:  celności na końcu lufy, wiązania na rękojeści i niezawodności na zamku.  + runiczna amunicja



Bolter Runiczny  Obc 200      kat, mechaniczna     Siła 5   zasięg 15/100  przeładowanie natychmiastowe  cechy, druzg, 10 strzałowy


bolter może strzelać tylko i wyłącznie specjalnie wykonaną do niego amunicją o jednym konkretnym kształcie i pokrytą tymczasowymi runami wybuchu.
odlewana       bez zmian                                          10 w 20min   (forma)
kuta               +1 AP                                               1 w godzinę   (kuźnia)

z brązu          twardy pancerz liczony podwójnie (płyta 4 zamiast 2,+ 3 miękkiego), mięki bez zmian, bez pancerz +2 obr   czas odlewu  -1/2
hartowana      +3AP         czas kucia  x2

gromnilowa    tylko kuta, hartowana, +2 do AP, tylko trwała runa wybuchu (nie rozpada się)   czas godziny>> dni


I Don't Suffer From Insanity..., I Enjoy Every Minute of It...

http://userbar.jagged-alliance.pl/img/1334511209.png

Offline

 

#2 2011-01-06 22:46:29

 Landsil

Administrator

11862825
Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 477
Punktów :   

Re: [Warhammer] Runy i przedmioty runiczne

Krasnoludzki Runiczny Pancerz Wspomagany.

Materiały:

gromnil jak na 3 pełne zbroje płytowe (preferowane zbroje z kolczugami)

5kg złota albo 5000zk                                                            5'000
6 topazów                                                                             2'400
1 hiacynt                                                                              2'500
2 szafiry przezroczyste                                                          2'000
7 szafirów niebieskich                                                            7'000
10 turmalinów w różnych kolorach                                            600
5 rubinów                                                                            25'000
100 kawałków kwarcu                                                             400
2 duże (50) kawałki kryształu górskiego (inkluz cena x10)
10 fiolek
10 rurek 0,5mx5mm z jelita trola                                            500
wyprawiona skóra trola (jak na zbroję)
ścięgna trola do szycia
maść odżywcza na elementy z trola 5 porcji                            5'000
5kg stali wysokiej jakości


Wymagane runy:

Mistrzowska Runa Pary (tylko trwała) inży
Przedmiot: Rubin
Wymagany poziom mocy: 25
Nasycenie: 10
Efekt: Runa wymaga połączenia w zestawie z runą wiązania, po aktywacji runa oddaje energię cieplną równą Krasnoludzkiemu piecowi parowemu nr. 6 na pełnej mocy. Runa działa przez jeden dzień i potem przez 4 dni pozostaje w uśpieniu. Działający zestaw zasilania do dowolnego urządzenia zazwyczaj składa się z modułu 5 rubinów.

Runa Lodowca:
Ksero runy Pieca, chroni przed zimnem.



Projektowanie:

Nogi: Nauka Inżynieria -30, płatnerstwo -30, kowalstwo -30
Ręce: Nauka Inżynieria -30, płatnerstwo -30, kowalstwo -30
Korpus: Nauka Inżynieria -30, płatnerstwo -30, kowalstwo -30
Głowa: Nauka Inżynieria -30, płatnerstwo -30, kowalstwo -30
Mechanizmy: Nauka Inżynieria -30, kowalstwo -30,
Zasilanie: Nauka Inżynieria -30, kowalstwo -30, Nauka Runy -30, kucie run -30

wszystkie testy na INT


Dalsze wymagania:
Specjalnie przygotowana kuźnia ze specjalnymi narzędziami, samodzielne przerobienie standardowej kuźni wykonalne, wymaga tylko zakupienia 2 kuźni zamiast jednej i dołożenia jeszcze raz tyle na narzędzia.



Wykonanie:

Ze skóry trola wykonujemy specjalną zbroję skórzaną na zasadzie kombinezonu z uprzężą, szyjemy ścięgnami. Całość po zszyciu musi być świeża i zachować minimalne zdolności regeneracji (maść odżywcza), wmontowujemy jeden z szafirów
płatnerstwo -20 na wykonanie całej zbroi + kowalstwo -10 na zaczepy i zatrzaski do mocowania kolczugi  (wykonane z cześci pierwszej kolczugi)

Z drugiej kolczugi i części pierwszej wykonujemy 2 częściową zbroję kolczą z zatrzaskami do kombinezonu i zaczepami do zbroi.
płatnerstwo - 30, kowalstwo -30

Z pierwszej zbroi płytowej i reszty pierwszej kolczugi wykonujemy zbroję wewnętrzną, zatrzaski oraz rusztowanie. w kończony wmontowujemy po jednym szafirze + korpus
płatnerstwo -20, kowalstwo -20, kowalstwo -30

z połowy drugiej zbroi wykonujemy wszystkie mechanizmy wewnętrzne oraz resztę rusztowanie z zaczepami.
N Inżynieria -30, kowalstwo -30, kowalstwo -30

Z 3 zbroi płytowej i z połowy drugiej oraz z całej trzeciej kolczugi wykonujemy specjalną wzmocnioną podwójną zbroję płytkową z ukształtowanymi zaczepami na mechanizm.
Zasada zbroi jest taka że pod ciosem który mógł by ją przebić albo wgiąć (krytyk) co mogło by uszkodzić mechanizm zbroja lekko się ugina odsuwając przy tym zagrożone mechanizmy.
Inżynieria -30, Inżynieria -30, płatnerstwo -30, płatnerstwo -30, kowalstwo -30, kowalstwo -30

Na wewnętrznej zbroi montujemy cześć mechanizmów w tym rurki i fiolki w których będą się znajdować substancje lecznicze.

z 3 trzech hełmów wykonujemy 1 hełm z filtrami oraz zestawem szkieł (2 szafiry) + szafir niebieski + Hiacynt po pokryciu runami znajdzie się w hełmie jako oświetlenie.

Na prawej ręce zewnętrznej zbroi montujemy 10 trumalinów jako przyciski (2x5)

Na ramionach zbroi wewnętrznej montujemy kryształy górskie po pokryciu ich runami. (wyporność i tlen)

Układy ciśnieniowe będą napędzane rtęcią, płynne złoto i kwarc będę przekaźnikami i opornikami energetycznymi.

W każdej kończynie, korpusie i głowie znajdzie się po pokryciu runami przetwornik mocy (topaz)

Jednostkę Mocy można złożyć po pokryciu 5 rubinów runami, po wykonaniu musi ono mieć oddzielną runą wiązania.

ze stali wykonujemy niewielki pancerny plecak zamontowany na stałe do pleców, stanowi on dodatkowo wejście.



Pokrycie Runami:           (zz- zbroja zewnętrzna, zw-zbroja wewnętrzna)

L. Ręka
Na zewnętrznej cześć dłoni zamontowane na stałe niewielkie ostrza S-3  z Mistrzowską Runą szybkości
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza

P. Ręka
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza

L. Noga
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza

P. Noga
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza

Korpus
kolczuga Mistrzowska Runa stali  (jedna na cześć dolnej, jedna na cześć górnej)
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza

Głowa
zz. Mistrzowska Runa gromrilu
zw. Runa Wytrzymałości, Runa osłony, Runa Żelaza


Mechanizm
Runa niezawodności na centralnej części mechanizmu.
Runa wiązania na centralnej części mechanizmu.


Jednostka Mocy
Mistrzowska Runa pary na każdym Rubinie.
Runa wiązania na Jednostce Mocy


Plecak
Mistrzowska Runa złośliwości


Kombinezon
Runa pieca, Runa Lodowca, Runa Ochrony


Właściwości:

Wyporność od dodatniej 150kg przez neutralną do ujemnej  100kg + użytkownik
zapas górskiego powierza na 5h (regenerowany w tempie 10min/1h)

Regulacja temperatury o 50 stopni względem zewnętrznej.

Runiczne oświetlenie o mocy latarni sztormowej. włączane i wyłączane.

Szkła w hełmie pozwalają widzieć przez dym oraz po przełączeniu dają przybliżenie x10

Kondycja +30
Odporność +30

10 fiolek na dowolne płyny


Nie zapewnia kar i minusów do testów poruszania ale -50 do testów i umiejętności opartych na zręczności poza określonymi
Uniki -10
inne (...)

Zbroja Umożliwia posługiwanie się bronią dwuręczną w jednej ręce.

pkt pancerza 
6 standardowo (gromril)
+2 (do max 7) Runa gromrilu na częściach zewnętrznej zbroi


właściwości z run
Inicjatywa +30
Wszystkie ataki w noszącego mają Siłę zmniejszoną o 3
W przypadku otrzymania obrażeń atakujący rzuca jeszcze raz i wybiera mniejszy wynik.
Nie magiczne ataki zasięgowe mają S=0
W przypadku ataku ignorującego pancerz rzut na ODP z -5 za każdy pkt zadanych obrażeń pozwala wyparować obrażenia pancerzem.
Całkowita odporność na ogień i zimno.
+10 SW przeciw czarom



WERSJA NIE DOKOŃCZONA


I Don't Suffer From Insanity..., I Enjoy Every Minute of It...

http://userbar.jagged-alliance.pl/img/1334511209.png

Offline

 

#3 2011-01-06 23:17:15

ONI

Aktywny Cthultysta

1910231
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 58
Punktów :   

Re: [Warhammer] Runy i przedmioty runiczne

Runa Strzaskania
oręż
PM: 15
Nasycenie: 5
Przedmiot oznaczony runą zyskuje cechę "druzgoczący", a jeśli już ją posiada, zyskuje cechę "przebijający pancerz" (rozgraniczenie na runę stałą i tymczasową)

Runa egzekucji
przedmiot: broń
PM: 20
Nasycenie: 7
Przedmiot oznaczony runą w wypadku zadania trafienia krytycznego zwiększa jego wartość o 1k10/2 (rozgraniczenie na trwałą i tymczasową)

Runa pijawki
przedmiot: ekwipunek
PM: 13
Nasycenie: 9
Przedmiot oznaczony runą zadaje celowi (konkretny cel, zdefiniowany podczas kucia runy) trafienie z siłą równą Mag. kowala run w chwili kucia przedmiotu, z pominięciem pancerza, z których część (polowa) zostaje oddana kowalowi run (jest uwięziona w przedmiocie, kowal może przekazać sobie te pkt żywotności gdy dotyka przedmiotu w ramach akcji pojedynczej). Runa wyłącznie tymczasowa


Jeśli coś jest głupie, ale działa...
Zdecydowanie NIE jest głupie!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
escort czytaj całość tutaj